Technologie in de administratie
Kan ik mijn boekhouding digitaliseren? Is het mogelijk om de afschrijvingen automatisch te laten boeken? Kan ik de software van mijn planningtool en CRM-pakket koppelen aan mijn boekhoudpakket? Wat kan ik nog meer automatiseren om tijd te besparen?
Er zijn steeds meer tools beschikbaar waarmee je je administratie efficiënter kunt inrichten. Door je boekhouding te digitaliseren, afschrijvingen en facturen automatisch te laten boeken of je boekhoudpakket te koppelen met je kassasysteem, planningsoftware of loonadministratie kun je veel tijdwinst boeken.
Dus wil jij graag efficiënter ondernemen door slim gebruik te maken van de technologische mogelijkheden?
Dan helpen we je graag met:
- Implementeren Snelstart
- Implementeren Afas ERP
- Koppelingen met webshop, kassasysteem, plansoftware,
- Koppelingen met project- en salarisadministratie
- Scannen en herkennen
- Betaalbestanden aanmaken
- Automatisch boeken van afschrijvingen
Wil je je administratie zo efficiënt mogelijk inrichten?
Profiteer dan van de mogelijkheden om je processen zoveel mogelijk te digitaliseren en standaardiseren. We adviseren je graag, en kunnen je ook helpen met de implementatie. Neem contact op om je wensen te bespreken.